fredag 5. november 2010

Nytt design!

 Ja nå fikk jeg meg en real god overraskelse. Rebekka fra bloggen ♥ Mer enn bare ord ♥ har hjulpet meg med å designe bloggen. Eller ikke bare hjulpet. Hun har gjort hele greia for meg! Er det ikke fantastisk? Nå gleder jeg meg til å legge inn masse innlegg og bilder, ja rett og slett få en blogg ut av dette! :)

I går mens Storebror var i barnehagen så dro jeg og babybror en tur til kristiansand. Jeg ville innom Ikea og Panduro en tur og det fikk jeg gjort. Greide til og med å lure meg inn en tur på toys R us. :) Det hadde storebror stor glede av. Jeg kjøpte Mikkes klubbhus og en Handy Manny figur. Mikkes Klubbhus fikk han når vi kom hjem igjen. Handy Manny blir nok en julegave. Jeg skal prøve å få lagt ut bilder av alt jeg kjøpte senere i kveld hvis ikke kakebakingen tar helt av her. Storebror har bursdag i morra.blir 3 år og greier. Ja det minner meg på at jeg må få gjort ferdig dekorasjonene.... Søren... tror det blir å legge ut bildene en annen dag....... Hvis sambo bare kunne komme seg hjem så jeg får hendene litt fri..... I dag er det oreokake og muffins som står for tur. Og ja jeg må ikke glemme geleen!
Ha en fin kveld. storebror skal ha kveldsmat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar