lørdag 30. oktober 2010

Litt hjelp

Da har jeg spurt om hjelp til å få bloggen sånn som jeg vil ha den.
Det blir spennende. Gelder meg til jeg har en fiks ferdig blogg!
Ellers så har dagen i dag hvert stille og rolig. Jeg har greid å få brystbetennelse igjen så jeg er rimelig
i svima nå.. Er ganske tungt å være hjemme alene med to barn når en har feber og verker i kroppen. Jeg får så sykt vondt i hodet også når jeg har feber så jeg gleder meg til sambo kommer hjem hvert øyeblikk.lder?

Kanskje jeg skal prøve meg på å legge noen bilder? Merker at det er mye å sette seg inn i når du skal tilpasse bloggen.....


Dette er mine to øyenstener. :)

1 kommentar:

  1. Hei Camah!

    Takk for koselig hilsen på bloggen!2 sjeler en tanke..er litt mettet på blonder og shabby chic selv. Anbefaler deg og gå inn på bloggen Noe på hjertet, Jorid som hun heter har masse gode tips til nye bloggere og tar seg alltid til når det er noe du lurer på...

    Fortsatt fin uke til deg!

    Mvh Nin

    SvarSlett