mandag 15. november 2010

Farsdag.

 I går var det farsdag som sikkert alle har fått med seg. :) Så i går ble det mye å gjøre. Jeg laget frokost til sambo og jeg laget ferdig kakene til min far og faren til sambo. Så når sambo var satt pris på med frokost på senga og max savslapning så monterte jeg ferdig kakene.
 Det er en liten sjokoladeunge her. :) Han spiste på slikkepotten når jeg var ferdig med å ta glasuren på skjokoladekaka.
Vi var alle samlet i senga. :)



Dattra til sambo hadde kjøpt et ølgalss til han på¨Europris. Det var ganske stilig, men jeg har glemt å ta bilde av det. Det er ett øl-barometer på det. :) Det står forskjellige ting på det ettersom du kommer lenger ned i glasser. Morsomt! Jeg pyntet ett kubbelys til sambo fra ungene.


 Det var litt morsomt. Er første gang jeg har gjort noe sånt. Jeg er ganske ny på hele den fronten.
Jeg ble ihvertfall ganske fornøyd. Fort gjort var det å.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar