torsdag 22. desember 2011

Oppussing. kjøkken

Før vi flyttet inn måtte jeg selvfølgelig også gi kjøkkenet en makover. Der var veggene som resten av huset. Rosa!
Vakkert, ikke sant? Jeg hadde egentlig tenkt å male nesten hele huset hvitt men heldigvis så ombestemte jeg meg. Kjøkkenet kunne ikke hvert hvitt uansett for skapdørene er ikke helt hvite så jeg ville ikke at de skulle se gule ut. Så Jeg valgte en nyanse grå siden benkeplaten er grå og det er grå detaljer på skapdørene.. Det ble jeg kjempe fornøyd med. Taket ble også malt når vi først var i gang. Igjen pappa som tok seg av det.


Det har mer eller mindre hvert rotete på det kjøkkenet siden vi flyttet inn for vi har vist litt mer enn det som får plass i de skapene... Jeg sleit litt med å finne ut hvor alt skulle stå og senest i går forsvant de siste kassene fra kjøkkenet. DEILIG! Jeg fikk vasket vinduene og jeg fikk låne julegardiner av mamma så jeg kunne pynte litt.

Så til nå i dag har jeg laget to delfiakaker på mitt "nye" ryddige kjøkken. Nå er det florentiner som står for tur.
I dag er siste barnehagedag for ungene så jeg har tenkt å lage kakemenn med dem i morra. God plan. :)
Ha en fin dag.

7 kommentarer: