torsdag 25. november 2010

Bytur

Dagene går kjempe fort og jeg merker det at det ikke er så lett å få tid til alt når en har to små å tenke på.  Og når da kvelden kommer og jeg har planer om å blogge så må jeg plutselig legge meg. Det har bare sånn helt plutselig gått flere dager siden jeg blogget sist. Sambo har hvert lite hjemme i det siste så da er det vanskelig å sette seg ned å blogge, rett og slett. I går så fikk jeg gjort en hel haug av erender som måtte gjøres, inn og ut av bilen med begge to er et styr. Det er rart å gå fra ett barn til to. Jeg føler meg plutselig som en flokk istede for bare meg og eldstemann. :) Men jeg nyter det! Jeg fikk blandt annet gått innom apoteket og når det var min flokk sin tur til å komme til kassa så var det et nytt ansikt som møtte oss. Da hun ser minstemann så spør hun meg om jeg har fått en sånn Baby Box. For å få det så må en registrere seg på apoteket sine sider, og jeg fikk ikke lov til det siden jeg var registrert fra før når jeg hentet en sånn boks til eldstemann.(har tidligere spurt de som jobber der, men de sa at da går det ikke....) Dette sa jeg til henne og hun bare svarer,"det var rart..vil du ha en?" bare sånn uten videre. Jeg sa jo seff ja!
Denne gangen var det ganske mye i den pakken. 8 bleier, en body, en bok, en masse kremer og såpe, 2 sutter, ammeinnlegg, en stor pakke våtservietter og bladet foreldre og barn. Kjempe koselig!

Vi fikk også rotet oss innom banken, noe jeg skulle ha gjort ganske lenge, men men.
VI fikk ihvertfall tømt tre sparebøsser, (eldstemann sine, desverre ikke mine), opprettet konto for minstemann, satt inn penger på kontoen til minstemann og hentet bursdagsgaven til eldstemann.
Det var en slags bag/veske eller hva det nå heter, og en hals/pannebånd. Og ikke nok med det. Vi gikk derifra med et lekefly, et lekehelikopter og en leketraktor, tre nye sparebøsser, og en helium ballong. Gutten var jo i ekstase!!! :) Er morro de gjør såpass for de små.

Var også innom butikken noe som er en egen sport for tiden. Store gutten har jo ikke tid til å sitte i vogna og lille gutten er for liten til å sitte i vanlig korg enda så da hadde vi en og ledstemann hadde en. De hadde ikke sånne små korger så han tok en stor en.At det ikke var flere som ble påkjørt er jeg ganske imponert over..... Trenger jo ikke akkurat å si hva jeg handlet der men jeg fikk lyst på noen nye blomster i stua (er litt lei av evig-grønne planter hjemme) så disse ble med hjem.
Jeg må velge blomstene mine litt med omhu for hvis de krever vann mer enn en gang i mnd så kan ikke jeg ha de... :p Neida det er ikke så ille, men type kaktuser og sukulenter (eller hvordan det nå staves) er noe som overlever så da går jeg for de.
Etter den byturen var jeg ganske sliten så da var det godt at vi skulle til mamma og pappa en tur. Sander stor koser seg der. Ny favoritt der er å se på filmen Cars på storskjerm.

Vel det var det. Ha en fin kveld hvis det er noen som titter innom.

1 kommentar:

  1. Heisann :)

    Ville bare takke for kommentar på bloggen min, spesielt på innlegget jeg skrev i går "ikke alltid en dans på roser". Jeg tar meg selv i det HELE tiden, svarer at alt er "bare bra" når det egentlig ikke er det! Vi bør bli flinkere her :)

    PS! :P Nei, er ikke så ofte jeg sitter å ikke gjør noenting :P

    SvarSlett