lørdag 13. november 2010

I går kveld...


I går kveld så var jeg alene hjemme med ungene. Sambo jobber som vakt i et vaktselskap så i går var han i G
 rimstad og jobbet. Han er der i kveld også, men nå har jeg dattra hans som selkap. :) Vel i går når han kom hjem før han måtte gå igjen så hadde han med seg hummer til meg. :) Namm!!! Jeg er så heldig å ha en mann som jobber som fisker, så vi omtrent vasser i alt av fisk, krabbe, kreps, hummer, blåskjell og alt en kan få tak i.
Så dette var kveldsmaten min i går. :D
Og som jeg så ofte gjør på kveldene når jeg er alene så kruser jeg rundt på nettet og i går kom jeg over noen hekla blomster. Jeg er veldig, veldig fersk på heklefronten og er ikke flink til å lese oppskrifter. (ikke på strikking heller) men disse ble jeg ganske så fornøyd med!




Jeg er ikke sikker på hva jeg skal bruke de til enda. Men jeg holder på å strikke ett teppe. Kunne jo hvert pynt på det. :)

God Kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar