mandag 28. februar 2011

Bursdag

I dag hadde jeg besøk av ett vennepar av oss. Hun har bursdag i morra og hadde ikke planlagt noen spesiell feiring og jeg syns hun burde feire litt så vi avtalte å møtes hos oss siden det blir lettere for meg pga ungene.
Hun ønsket seg egentlig bare en oreokake, men jeg laget to så hun kunne få med seg sin egen hjem. Men jeg ville overaske henne litt så i tillegg laget jeg langpanne-sjokoladekake, kanelknuter og muffins. Det ble også pyntet med ballonger og div annet pynt.


Jeg bare måtte ha med partyhatter. :)


 Jeg laget blåbærmuffins og testet ut de forskjellige konditorfargene jeg kjøpte for en stund siden. Fargen som har grønn pynt skal egentlig være knall rød. Aner ikke helt hvorfor den ikke er det.... Jeg har andre farger også men jeg hadde ikke så mange muffins. :)


På fredag så laget jeg og eldstemann bananmuffins. Det var veldig morro og siden det var noen igjen så serverte jeg de også.

Så laget jeg en sjokoladekake og kanelknuter. De knutene var litt knotete å få til med en gang. Jeg hadde problemer med å få deigen til å gjære og trodde gjæren var for gammel, men det var den ikke og når jeg satte den i ovnen ble de digre. Men de ble ganske gode forde. :)

Og sist men ikke mins oreokake. Mmmmmm!! Den har slått bra ann hos vennene mine ihvertfall. :)
Men nå får jeg prøve å finne senga tror jeg. Må tidlig opp i morra......

Natta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar