lørdag 12. mars 2011

Og hvor er jeg?

Joda jeg har funnet veien opp til Lofoten. Etter nesten to mnd har jeg fått se gode mannen mine igjen! Så nå sitter jeg på hotellrommet med fullstendig avslapping på agendaen. Sambo er ute og fisker og kommer senere. Da skal vi ta en liten gåtur rundt på øya. Fikk nettopp meldig og de er i land om 20 min. Blir spennede å se hvor mye de fikk i dag. Jeg skal ned å møte dem og se når de hiver i land, sløyer og sorterer fisken. Tenkte jeg skulle filme det så den veldig fiskeintreserte sønnen hans kan få se på pappa jobber.

Jeg begynte reisa tidlig i går morges. Jeg reiste hjemme fra kl 07 satte kursen mot kristiansand. Flyet gikk derifra ca kl 10.30 og satte kursen mot Oslo. Neste fly mot Bode gikk kl 13 så det ble litt venting, men jeg hadde med meg håndarbeid og musikk så det gikk fint. Vi landet i Bodø ca kl 14.30 og der ble det lenge og vente. Flyet fra Bodø til Røst gikk ikke før kl 18.30. Men tiden gikk tilslutt og jeg landet på Røst.Fikk rotet meg til Hotellet og ventet på sambo. Det var deilig å se han igjen! Det var alt for lenge siden sist.
Nei nå må jeg ned å møte dem på brygga.
Snakkes senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar