onsdag 16. mars 2011

Liten oppdatering

Nå har jeg nettopp fått satt meg ned i sofaen for å slappe av. Jeg har hvert på korpsøvelse i kveld. Jeg begynte i Vanse Brass i 2006 uten å kunne en note. Det var ganske intresant.... Det har blitt noen opphold pga barn men nå er jeg tilbake etter denne barseltiden.

I dag har jeg laget hønsefrikasse for første gang og jeg ble veldig fornøyd. :) Det ble godkjent av mine foreldre som har sittet barnevakt i dag. :) I tillegg så laget jeg eplemuffins. Mmmmmm. :)

Kanskje legge ut en oppskrift etterhvert.

I helga var jeg å besøkte sambo i Lofoten. På lørdagen så slappet jeg av på hotellet til de kom i land, men på søndagen fikk de lurt meg med på sjøen for jeg måtte jo se hva de gjorde. Hmm. jeg ble en liten smule dårlig. Det ble en del sjø og jeg spydde som en gris...... Jeg hadde tenkt å filme det de gjorde for å viste eldstemann hva pappa gjør, men jeg fikk bare filmet innseilinga igjen.....  jaja...
Det er vakkert der oppe!.


Min pappa har kjøpt en gåstol til lillemann og den prøvde han for første gang her om dagen. Han er veldig utolmodig og får jo ikke tak i noe når han sitter i den så det er ikke så lenge av ganga han syns det er gøy.  :)







Det var en liten oppdatering her. Nå tror jeg jeg skal prøve å få ferdig monsterbuksa jeg holder på med.
Bruker litt tid på håndarbeid etter at sambo reiste. Ikke så mange minuttene jeg får sammenhengende til å
få ting ferdig alltid. :)

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar