fredag 11. februar 2011

Ting tar tid.....

Det hjalp egentlig ganske lite med nytt nett når jeg ikke har fått tid til å være på nett omtrent.....
Og så hadde jeg så mange bilder jeg ville legge ut, men det nytter ikke når mannen har tatt med seg kameraet til Lofoten og ikke får jeg tatt noen nye for mobilen har klikka..... Det var liksom ikke måte på.

vel som skrevet så har sambo reist til Lofoten for å fiske og i verste fall så kommer ikke han hjem før til påske som typisk nok kommer unatrulig seint i år.... Torsken som de fisker på forsvinner/svømmer videre når påska kommer så da blir det ikke mer fiske uansett om de har fått hele kvoten eller ikke. Jeg håper jo selvfølgelig de får alt som de kan, men foreløpig har de hvert veldig uheldige med været og ikke fått hvert så mye ute å fisket....
Så da sitter jeg alene her med ungene og jeg har plutselig ikke nok timer i døgnet lenger til å gjøre alt som skal gjøres og alt som jeg ville ha gjort. Det hjelper heller ikke når begge ungene ikke helt har bry til å sove på nettene lenger..... Er nesten litt morsomt nå, men 18 januar den dagen sambo reiste var den dagen vi alle ble syke. Det henger fremdeles litt igjen men ikke på langt nær sånn som det var heldigvis. Nå er det bare at de ikke sover hele natta.....
... og ikke nok med det så har vannet i hus fått en annen farge og lukt.... så det tør jeg ikke bruke før vi har fått svar på vannprøven. Vi har borebrønn og rundt den har det gått noen hester og når snøen smeltet og det regnet i noen dager så ble vannet litt rart.... Håper det retter seg snart. savner oppvaskmaskinen og vannet i krana. Det er ganske tungvindt å ikke kunne bruka krana når en har små unger.....Det går noen våtservietter.... men men... Var det noe mer da? :p
Ellers så koser vi oss veldig! minstemann har blitt en stor gutt og smiler og ler. Det er like før han krabber, men foreløpig er det greiest å rulle. hehe.
Eldste mann prater og står i og spør om hva alt er. Her om dagen måtte jeg på shopping for å finne nye klær til han. alt var plutselig så smått.:)
Men nå må jeg få stelt han største som er på overtid her. Er stas å få besøk av onkel!
Hiver inn ett bilde som jeg fant på google fra røst.


Ha en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar