torsdag 24. februar 2011

Fly away...

Da var bilettene bestilt og jeg tar turen til min kjære om 2 uker. Skal bli deilig å se han igjen, det er over en mnd siden jeg så han og han kommer mest sannsynlig ikke hjem før til påske som i år typisk nok er sein. I slutten av april. Fy det er lenge til. Men det hjelper å få sett han en heeel helg. :) Så når jeg har hvert der så kan jeg få tatt bilder igjen. Får da får jeg med meg kameraet hjem! Det skal blir greit. Jeg får ikke tatt bilde av noe av det ungene gjør.... Minstemann sitter helt alene nå og han har også begynt å dra seg fremover når han ligger på magen!
Trodde ikke det var mulkig, men tiden har gått enda raskere med andre mann. Han ble 7 mnd på søndagen. SYKT!! herlige klumpen!!

Minstemann har sovet VELDIG dårlig i natt. Han sovnet greit og sov en stund men så begynte han å skrike skikkelig. Tydelig vondt en plass, men jeg skjønte ikke hvor. Så etter noen timer med skriking og ingen ting hjalp så gav jeg han en paracett. Det hjalp og han fikk sove noen timer. Så vi er litt reduserte i dag. Stakkar lille golle klompen. Han er i fin form nå så jeg aner ikke hva det var...

1 kommentar:

  1. Så deilig å få se sin kjære igjen da:):) Gleder du deg masse kan jeg tenke meg:)

    Boka heter: Kan jeg kikke i bleia di. kjempemorsom bok, med en liten mus som går rundt til de andre dyra og spør om å få se i bleia deres. Så er bleia sånn klaff man kan åpne og titte nedi;)

    Ha en super helg:)

    Klem Lise

    SvarSlett