onsdag 4. januar 2012

God morgen!
I dag blir en litt stessende og trist dag.
Vi har en hel haug av ting og ordne før sambo reise. Han skal reise på lofotfiske igjen. Han reiser opp til Myre denne gangen og blir kanskje avsted lengre enn sist.... Gruer meg litt til han reiser kan du si. Minstemann er ganske hektisk og temperamangsfull (hvis det er sånn det staves...) og jeg merker godt at det er to aktive gutter jeg har i huset.
Daglig blir det krangler, litt for aktive leker som ender med knuffing, ting som blir ødelagt osv... :) Spennedne hverdag. I forgårs dro minsten ned juletreet så jeg tror ikke jeg skal kjøpe glasskuler på en stund. Det ble mye glasskår kan du si.. Det gikk heldigvis bra og treet traff ikke han. Så den dagen ryddet vi ut jula. Like greit. :)
Lurer veldig på hvordan minsten kommer til å reagere på at pappan ikke er her. Sist så var han bare 6 mnd når pappan reiste men nå når han er 1 år og 6 mnd og får med seg det meste så er jeg veldig spendt på hvordan dette går. Er ikke så lett å forklare for han at pappa kommer hjem om ca 3 mnd.
Eldstemann som er super tog-fan er veldig spendt for pappan skal reise med toget. :)

Det blir nok en liten stund til jeg får blogget igjen, for sambo skal ha med seg dataen og jeg får ikke den andre dataen på en stund.

Nei, jeg får vel begynne å gjøre noe. :)

Ha en fin dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar