onsdag 21. desember 2011

Stress?

Nå syns jeg at julen nærmer seg litt vel fort her.... Hvis jeg noen gang skal flytte igjen så skal jeg aldri gjøre det før jul. Føler bare det er kaos. Det står esker her og der. Noen skal hit og noen skal dit. Typisk loftet og kjelleren. Det er heldigvis ikke så kaos der vi oppholder oss, men jeg kjenner det ligger under overflaten på en måte. Blir stressa av sånt!
Men men. I går ble jeg nesten ferdig med julegavene! :) Det har hvert ekstra vanskelig i år syns jeg, men håper nå folk blir fornøyde.
Planen i dag er å RYDDE (pakke ut ting i kjelleren og pakke vekk ting opp på loftet....), Pakke inn julegavene, og kanskje skvise inn noe julebakst. Jeg har helt ærlig ikke fått laget noe i år... er det mulig....
Men jeg må bare få laget kakemenn med ungene, florentiner for det de er gode, delfiakake for det den er god og skal lage til mamma og de og bestemor og de.... Så skal jeg videre på julebesøk i kveld med familien så jeg får vel egentlig bare sette i gang. :)

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar