tirsdag 6. september 2011

Huff og huff....

Ja jeg hadde helt rett i at det kom til å bli stille en stund....... Nå er det nesten litt pinlig å begynne å skal skrive noe igjen siden det er så lenge siden. Jeg har hatt lyst til å begynne å blogge igjen lenge nå, men jeg bare låner en data så jeg har ikke følt at jeg kan invadere denne dataen jeg låner med programmer og bilder og div rot som automatisk blir liggende når en skal blogge. MEN nå har det skjedd så mye siden sist at jeg kunne ikke holde meg lenger.

Vel, 10 april var det siste innlegget jeg la inn og siden det har jeg arrangert ett digert 40 års surprise party for sambo, eldstemann har hvert en tur på sykehuset og var veldig dårlig, minste mann har blitt ett år og på den fronten skjer det mye hele tiden,  :) vi skal flytte til ett annet hus, (fremdeles bare leier vi...) og vi har tenkt å starte ett firma!! Det tror jeg var hovedtingene bortsett fra alt det andre rare vi gjør i løpet av dagen.

Tror jeg kommer til å legge ut ting i egne innlegg og ikke legge ut dypere forklaringer på ALT her, men jeg måtte bare si at jeg skal prøve å komme stort tilbake. :)

See ya!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar