søndag 27. mars 2011

Barnefri

I hele helga har jeg hatt barnefri. Den ene datteren til Sambo ville veldig gjerne låne ungene i helga
så da kjørte jeg de opp til henne på fredagen.
Så bar det hjem for å stelle seg for jeg og en venninde skulle i 40 års lag. Det var veldig morro og så serverte de reker. Mmmm, det har jeg ikke hatt på lenge. Ikke en gang i fjor sommer, aner ikke hvorfor....

I går så sov jeg så lenge jeg ville. :) Deilig! Så ryddet jeg litt i huset før jeg satte meg ned i sofaen med hekletøyet og så på tv. Det er litt deilig å få sitte litt i fred av og til.... Måtte en tur i butikken og da kom jeg til å lure på hvorfor i alle dager jeg satt hjemme så jeg kjørte ut til venninda som var med på festen på fredagen. Der satt vi og sladret litt før vi begynte å ommøblere. Hun har nylig pusset opp soverommet og ganga så da hjalp jeg henne litt med å sette ting og møbler på plass. Når vi var ferdig med det så laget vi pita. Namm!
I dag så sov jeg leeeenge igjen. Er godt jeg ikke har flere fridager for jeg blir sinnsykt gåen i ryggen av å sove så lenge.... hehe, Jaja. Ungene kom hjem i formiddag og det var deilig å se dem igjen!

Jeg holder nå på med å hekle ett teppe til eldstemann. Jeg har en pause fra monsterbuksa. Jeg er ikke helt "venn" med maskesting...... Nå må jeg "bare" få det siste øye på høyde med det andre og jeg har problemer med å se maskene for buksa er svart... ikke så veldig klokt valg av farger på det tynne garnet... Sukk, Får vel prøve å gjøre det i morra når det er lyst ute. Ja og så må jeg sy i strikken i livetm, men det er det jeg har igjen....

Nå sitter jeg nesten å teller ned dagene til sambo kommer hjem!!! :D
Jeg har ikke en bestemt dato han kommer hjem men det blir mindre og mindre igjen av kvoten de har. I verstefall så kommer han ikke hjem før påske, men det er ikke så altfor lenge til det heller. :)

Nå skal jeg hekle litt til før jeg tar kvelden. Må opp tildlig for å levere i barnehagen i morra.
Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Hei! Havna litt tilfeldig inn på bloggen din, men så utrolig fin blogg du har! Elsker hverdagsbloggene. Real people, real life.

    SvarSlett