mandag 9. januar 2012

Ny uke

Dagene uten sambo går sin gang og nå er det nesten en uke siden han reiste... Hvis resten av tiden kan gå like fort så ligger vi bra ann!

På fredag så tenkte jeg at jeg og eldstemann skulle være litt kreative og tok han med for å kjøpe saks, ark og lim. Jeg har alt det oppe i garasjen, men der ser det ikke ut etter at vi flyttet og jeg gadd rett og slett ikke å lete gjennom alt der oppe. Da var det lettere å bare stikke innom en tur i butikken.
Jeg har lenge hatt lyst til å klippe i papir og vips så har du ett snøfnugg. Det funket ganske bra.
Men så ville jeg prøve meg på Origami. Hadde lastet ned App og greier... Det er vanskeligere enn det ser ut som altså. And og båt og sånne småting fungerte greit, men knotet noe voldsomt med resten... Tror egentlig jeg skulle hatt litt større ark til Trane og sånne ting...Det ble fort litt knot, men eldstemann var fornøyd med båten og han ble ekstra fornøyd når han så at kanalFEM reklamen inneholdt samme anda. :)




Så måtte jeg levere bilen for den skulle på etterkontroll, men den ble ikke godkjent desverre......
Mens bilen var der så var vi en tur i parken og lekte litt.



På lørdag så var vi i bursdag til en i barnehagegruppa til eldstemann. De er en fin gjeng altså. Kommer bra overens og allting. Vi voksne som var der satt bare og pratet og koste oss mens ungene lekte.
Når bursdagen var ferdig så kjørte vi til mine foreldre en tur. De bor like i nærheten så da var vi der til ungene skulle legge seg. Ferdig fòret og stelt så jeg bare kunne legge dem rett i seng når vi kom hjem. Deilig!

I går var vi bare hjemme og koste oss. Lekte og slappet av litt.
Vel nå lyver jeg vel kanskje litt. Jeg har to gutter det var vel heller jeg som slappet av litt mens de var opptatt med sin lek så lenge den varte.....




I dag har ungene hvert i barnehagen og jeg har ordnet div småting. Jeg var også en tur ut og besøkte ene søstra til sambo. Og der ble jeg sittende til jeg måtte hente ungene i barnehagen. :) Veldig koselig. Det var plutselig blitt en stund siden jeg hadde besøkt henne.

Nå ligger ungene i sengene sine og forhåpentlig vis så sover de snart. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar